Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
    Маневреност
    - Който може да променя посоката на движението си на малко разстояние. Маневрен автомобил.
    - Неголямо придвижване на превозно средство, за да се заеме определено положение.

    Заради къста рейка...колата има доста бърз респонс при промяна на ъгъла на дживение.
    Думата не се използва само при паркиране...Вие така го възприемате. Аз не. Има голям радиус на завиване. Но лесно променя курса си при движение на магистрала. Трябва леко помръдване на волана за да промени ъгъла на завиване, за да поеме новата траектория на пътя автомобила.
    Това имах в предвид. Не да въртиш волата като луд за да избегнеш дупка на пътя примерно.
    Управлението е директно, но има и доста по-директни.За сметка на това маневрирането е под всякаква критика...това се опитваме да обясним всички по-нагоре...В гаража ми, където другите коли влизат от раз, с Алфата се чапразя като багерист-аматьор, защото гумите й завиват колкото да не е без хич...
    А двете неща не е задължително да са за сметка едно на друго...
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • Рус, батка, прави са колегите - използваш неподходяща терминология.
      sigpic

      Comment


      • Явно...не ме разбраха...както и да е!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          Волана е мн дирекен и реагира колата на най-малкото му завъртане...
          колата си маневрира изключително бързо. Респонса е мн добър.
          Има голям радиус на завиване...но при пълен завой, гумите почти не се накланят под ъгъл...докато при Мерцедес може да си помислиш, че нещо се е счупило чак.
          Но лесно променя курса си при движение на магистрала...
          Човек, при скорост от 130-140км/ч. всяка кола лесно променя курса си на движение, както го наричаш "с леко помръдване на волана" "Бърза" рейка - има нещо вярно, но едно е магистрала, друго е въртене на махагоновия геврек в градски условия-там тоя "респонс" куца сериозно и няма лошо да си го обсъди човек че го дразни, ето повечето също го установяват.
          Да знаеш, че накланянето на колелетата не е случайно - а е внедрено от немските инженери в техните коли с цел, подпомага по-добрата маневреност в завой, пълното завъртане, паркиране само с 1 маневра и т.н.
          Alfa 156 2.0 - ех,
          Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
          Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
          Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

          Comment


          • За накланянето на колелата ми я ясно защо е...както и да е...това е моето мнение...карал съм и други коли...нямат го тоя респонс...трябва да завъртя половин оборот да избегна дупка...докато при 156-та, с леко движение е достатъчно...това имах в предвид.
            Не говорих за такива скорости от 140км/ч.
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • Последния път като правех обратен(града е малък и не ми се налага често),човека до мене вика 'не сме ли за наляво'.....а аз 'изнасям се бе споко'.....хах
              Свикнал съм и......те тва да и е проблема....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • Така е, 56-цата е кола за водачи, които не изпитват проблеми с паркирането и планирането на маневрите, на който му е трудно си купува по-обикновена колица.
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                  Така е, 56-цата е кола за водачи, които не изпитват проблеми с паркирането и планирането на маневрите, на който му е трудно си купува по-обикновена колица.
                  Те това е истината... аз си я паркирам абсолютно навсякъде, стига да имам едно 30-40 см отпред и отзад.. просто съм и свикнал, а че не е маневрена, колкото другите коли - факт...
                  www.t-auto.bg

                  Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                    Така е, 56-цата е кола за водачи, които не изпитват проблеми с паркирането и планирането на маневрите, на който му е трудно си купува по-обикновена колица.
                    Изобщо не е въпроса, дали можеш или не можеш да паркираш, защото в един момент идват законите на физиката и математиката, и освен ако не си измислил хитър начин да ги заобиколиш, просто някои неща не се получават....
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Изобщо не е въпроса, дали можеш или не можеш да паркираш, защото в един момент идват законите на физиката и математиката, и освен ако не си измислил хитър начин да ги заобиколиш, просто някои неща не се получават....
                      И кои са тия закони, които трябва да се заобикалят? Много загадъчно звучи. Ако не можеш да я вкараш някъде, просто подминаваш и отиваш на съседното място. Голяма драма. Но все пак ми е интересно кои закони влияят на 156-тицата, а на другите коли не чак толкова?
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                        И кои са тия закони, които трябва да се заобикалят? Много загадъчно звучи. Ако не можеш да я вкараш някъде, просто подминаваш и отиваш на съседното място. Голяма драма. Но все пак ми е интересно кои закони влияят на 156-тицата, а на другите коли не чак толкова?
                        Законите са едни и същи...просто някои коли могат да правят маневри, които 156-цата не може...просто и ясно.
                        С други коли мога да направя обратен без да връщам на задна на Малинов, при светофара за 1А без да заемам 3 ленти и половина, с 56-цата не мога....просто и ясно...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                          Последния път като правех обратен(града е малък и не ми се налага често),човека до мене вика 'не сме ли за наляво'.....а аз 'изнасям се бе споко'.....хах
                          Свикнал съм и......те тва да и е проблема....
                          задължително изнасяне преди обратен някой път и при завой когато има кола на стоп и те чака, общо взето караш бус...
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • Абе и буса е една идея по маневрен, хахахахахаах.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              задължително изнасяне преди обратен някой път и при завой когато има кола на стоп и те чака, общо взето караш бус...
                              За сметка на това пък с тая "бърза рейка" супер бързо се правят маневрите, мен даже си ме кефи....без много въртене за 5-6 сек. 2-3 маневри и колата, която наближава дори няма нужда да намаля за да ме чака :P

                              Много ме дразни тесния отвор на немалкия багажник. На пръв поглед можеш да вкараш нещо голямо, но на втори поглед тва голямото тряа да го нарежеш за да влезе
                              Last edited by danniel; d.m.y г., 18:45.
                              156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                              Comment


                              • Кво толкова товарите в тия Алфи, че все се оплаквате от багажника? Не мисля, че са коли за возене на печки, перални и покъщина...

                                Comment

                                Working...
                                X